Çağrı merkezi yalıtımı; Çağrı merkezlerinin ses yoğunluğunu önlemek ve en aza indirmek için çalışanların masalarının aralarına seperasyon panelleri bulunmaktadır.
İçeriden dışarıya giden sesleri ve dışarıdan içeriye gelen sesleri en aza indirmek için ise akustik süngerler kullanılmaktadır. Amaç, çağrı merkezi çalışanlarının olumsuz yönde etkilenmelerinin önüne geçmektir.
Çağrı merkezlerinde kullanılan masa seperatörleri ve akustik paneller sayesinde gerekli ses yalıtımı çalışması ile ses kirliliği, ruhsal etkenler ve kan basıncının düşmesi, kas kasılması gibi etkenlerin de önüne geçmektedir.
Çalışanlar için ses yalıtımı çok önemlidir. Çağrı merkezlerinde kullanılan paravan, akustik paneller, seperatör ve akustik süngerler kullanarak ses izolasyonunu sağlanıyor. Bu tür çalışma alanlarında olup biten ses yoğunluğu ve karmaşası ek olarak çalışanların iş verimini de azaltmaktadır.
Ses karmaşasını azaltmak ve önlemek için akustik düzenlemeler ek olarak yapılmaktadır. Akustik paneller bu amaç için kullanılmaktadır. Ses izolasyonu ile dışarıdan içeri ve içeriden dışarı çıkan sesleri engellemek istiyorsanız bizlere ulaşabilirsiniz.